...

23 iulie 2014

A.

https://www.youtube.com/watch?v=GSYnOeO5rdk
si-n urmatoarea ora,incep a se intinde pe jos cioburile menite sa trezeasca in noi rani adanci
ce mi-ai facut?
am inceput sa iubesc astazi amintirile urmelor lasate de tine,inghesuite pe bratele mele,firele parului tau cret si ochii tai de smarald,te vreau inapoi
ai transformat fumul de tigare al prietenilor tai in aromele tutulor insomniilor pe care mi le-ai creat
n-ai vrea niciodata,stiu, sa-mi aduni vreo mare de lacrimi si nici sa-mi daruiesti surasuri intr-un octombrie sau altul
n-ai vrea sa-mi zambesti cum imi zambeai..
'..te-am visat aseara si se facea ca mainile tale se transformau peste umbra capului meu in pasari ce zburau din ce in ce mai pe loc
si-mi acopereau mintea cu aripile tale desfacute larg intr-o imbratisare din care nu voiam sa scap niciodata
si din care nu mai ramanea nimic
daca imi inchideam ochii..'
intoarce-te

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu