...

20 octombrie 2012

frumoasa si destepele

Suntem invatate de mici sa nu comparam merele cu perele, dar singurul lucru pe care il tinem minte din lectia cu 'Ana are mere' este ca ea are si noi nu avem, ceea ce ne plaseaza din start intr-o vadita pozitie de inferioritate fata de toate posesoarele de mere. de cand ma stiu,mi s-a repetat de catre oameni mai mari si mai intelepti decat mine ca nu trebuie sa ma compar cu nimeni, ca nu se cade sa invidiez, ca nu-i indicat sa pasesc pe talere la capatul carora se afla contragreutatile unor alte vieti,fara vreo legatura cu a mea. Si totusi....
Privind inapoi,nu cred ca nu am invidiat niciodata pe cineva pentru inteligenta, spirit sau umor. Pe astea stiam ca le am. Am invidiat si adorat mereu frumusetea, capitol la care, probbabil si pe motiv de proximitate a prea multor perechi de ochi albastri  si a unor coame blonde unduindu-se in terminatia unor siluete perfecte, am avut mereu niste dubii personale bine inradacinate. Tocmai de aceea, de-a lungul timpului, am ales sa-mi impriopretaresc nesigurantele cu vina pentru toate lucrurile care mi se intamplau, sau, dimotriva, se incapatanau sa nu mi se intample.

Un comentariu:

  1. Nu stiu daca invidiez sau daca apreciez fetele foarte frumoasa, dar oricum mi-as dori sa-mi schimb aspectul atunci cand vad una...

    RăspundețiȘtergere