...

2 septembrie 2012

ne luam adio de la vara...

si chiar daca s-a terminat si vara asta, nu sunt suparata. vara asta a fost altfel. a fost diferit. a fost prima vara cand am fost..cu capul in nori din cauza unui baiat. pana acum nu am simtit nimic de genul. neah. vara asta am simtit fluturasi. si din cauza fluturasilor, si tristete, mai apoi. cu timpul,au murit. dar s-ar intoarce oricand daca si el s-ar intoarce. dar asta nu conteaza. chiar daca o va face, chiar daca nu, am ales sa zambesc. sa ma bucur de fiecare moment. sa fiu fericita. sa nu ma mai intereseze de asa zisii mei 'prieteni'. vara asta am ales sa nu mai am incredere in oricine. nu stiu de ce m-am schimbat. dar ma simt foarte bine acum. n-am timp de tristete.sau melancolie. sau amintiri. am timp doar de prezent. si de mine. trebuie sa imi pese mai mult de mine. si mai putin de restul . si nu. nu zic deloc. doar mai putin.
si e timpul pentru un nou anotimp. pentru sentimente noi. pentru vreme noua. pentru prieteni noi. pentru o rutina noua. pentru culori noi. pentru un alt gen de fericire. pentru o alta eu.
toamna fericita tuturor va doresc!

18 comentarii:

  1. "sa nu ma mai intereseze de asa zisii mei 'prieteni'. " - observ

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa nu ma intereseze sunt niste cuvinte prea dure.
      ma intereseaza. dar o prietenie trebuie sa fie ingrijita de doi. impreuna.

      Ștergere
    2. si ce. mai nou te consideri o asa zisa 'prietena'? haha, si ne numim/numeam cele mai bune.

      Ștergere
    3. Eu spre deosebire de tine, mai bag lumea in seama .
      Dar lasa asa, e okai .^^

      Ștergere
    4. Adica eu nu? awww...mersii
      e vina mea deci :>

      Ștergere
    5. Nu am spus asta . Nu stiu a cui e vina ,dar decat sa te bag mai mereu in seama si sa avem o discutie banala,simpla si inutila, mai bine deloc.

      Ștergere
    6. Nu mai am de gand sa te bag decat eu in seama :)

      Ștergere
    7. decat sa ma bagi TU mereu in seama...ce sa zic. de parca eu nu te-am bagat. si cum ai zis si tu..discutii banale, simple, inutile. mai bine deloc, nu ?

      Ștergere
    8. Ce dura esti aici . 8-|
      Faci ce vrei ;) Si exact , mai bine deloc ;)

      Ștergere
    9. aici? unde nu sunt? s-au schimbat multe

      Ștergere
    10. De parca esti singura la care s-au schimbat multe :-j

      Ștergere
    11. asa e. si tu te-ai schimbat. dar ceea ce m-a deranjat e ca desi si eu m-am schimbat, eu am continuat sa-ti zic ce mai fac. sa-ti povestesc chestii. dar lasa

      Ștergere
    12. a. si e aiurea sa ne certam pe blog. avem mess

      Ștergere
    13. dar si eu iti povesteam. uita-te pe arhive si vezi si tu de cand nu ai mai zis un"ce faci" .de fiecare data eu te bagam in seama . simt ca ne-am indepartat de mult.
      Si daca incepeam sa mai vorbim poate iti ziceam si ce mai fac. darr acum mai are vreun sens?
      Nu cred ca o sa mai fie vreodata la fel . Dar asta e .
      sper sa fi fericita.

      Ștergere
  2. E bine ca ai facut o schimbare dar sa nu fii prea egoista in legatura cu cei din jur. Daca esti prea egoista nu vei gasi prietenii potriviti in care sa ai incredere. Ei exista, sa stii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, incerc sa nu fiu. adica nici nu as putea. nu sunt genul ala de persoana. si am prietenii aia. i-am gasit.

      Ștergere