...

20 iulie 2012

Leapsa






Multumiri lui Tavi pentru aceasta Leapsa ! :):)

11 lucruri despre mine.

  1. Cel mai mult il iubesc pe Matei.
  2. Mi-e frica de intuneric..dar in acelasi timp ador sa-mi petrec timpul in 'el'.
  3. Imi plac comediile romantice.
  4. Imi iubesc ochii caprui.
  5. Muzica mi-e cel mai bun prieten...
  6. Nu imi imaginez iarna fara esarfe.
  7. Culoarea mea favorita e albastru.
  8. Imi place sa pictez si sa fotografiez..
  9. Ma atasez prea repede si adanc de persoanele gresite.
  10. Eu vara dorm.. chiar muuult
  11. Sunt sanatoasa si fericita.
Acum, intrebarile lui Tavi..

1.Cum iti petreci marea parte a timpului?
DORM! ies pe afara..ma uit la filme bla bla

2.Ce culoare au ochii tai?
Caprui.

3.Ce fel de haine porti?
Am doar jeansi, maieuri dragute si bascheti in dulap.

4.Iti place sa faci poze?
Ma consider o fotografa de exceptie.

5.Ce fel de persoana esti?
Timida. Sensibila. Narcisista. In general fericita. Amuzanta. Copilaroasa. Ciudata intr-un sens bun.Dezordonata.Sincera. Lasa....Nu prea am stare, sunt grabita, fac 932403953 lucruri in acelasi timp.etc

 6.Ce tip de muzica asculti?
Rock mai 'bland' de obicei.

7.Ai un personaj de film preferat?
De serial...Blair din Gossip Girl.

8.Ce intelegi prin cuvantul 'iubire'?
Ca sa fiu scurta...de la o anumita varsta, totul, alaturi de sanatate.

9.Care a fost ultimul gest frumos pe care l-ai facut pentru cineva?
Am facut-o sa rad pe prietena mea cea mai buna.

10.Care e numarul tau norocos?
Treispe. 13.

11.Ce parere ai despre oamenii care iti sunt apropiati? (Familie,prieteni, etc )?
Ma fac sa iubesc viata al naibii de mult. Ma fac sa zambesc, sa traiesc, sa ma inteleg pe mine insumi. Sunt mereu aici sa se asigure ca nu voi cadea, ca nu ma voi rani. Ei sunt totul.

Intrebari de la mine:

1.V-ati lasat vreodata schimbati de o anumita persoana? De ce?
2. Care credeti ca este cel mai important lucru din viata voastra?
3.Care este mottoul vostru? Dar citatul care va defineste?
4. Ce trupa ati vrea sa vina neaparat in Romania?
5.Cum reusiti sa treceti peste suparare?
6. Ce vise aveti?
7. Care este cea mai mare tampenie pe care ati facut-o vreodata?
8. Dar cea mai draguta fapta?
9. Credeti in dragoste la prima vedere?
10. Ce melodie va defineste?
11. TRAITI..SAU DOAR RESPIRATI?..


Oricine poate lua aceasta leapsa micuta daca doriti. Sper sa vaaa placaa! Take care.

Un comentariu:

  1. Mi-au placut intrebarile tale.Pot sa raspund la ele aici??Sper ca nu te superi.
    1.Da,m-am schimbat mult odata ce m-am indragostit,mi-a schimbat viata radical.
    2.In viata nu exista alceva mai important decat insasi-viata.
    3.Mottou "Un diamant stirb e mai valoros decat o caramida perfecta."
    Citat " Cei mai frumosi ani sunt cei care vor veni."
    4.Nu e trupa,dar-Adele.
    5.Cu o sarutare.
    6.Sa fie totul bine.
    7. Nici nu vreau sa-mi aduc aminte.
    8. -
    9.Poate da,poate nu.
    10.Adele-rolling in the deep
    11.Traiesc.



    Te astept sa-ti dai cu parerea la mine.

    RăspundețiȘtergere