...

16 iunie 2012

vreau prea mult...

Trecusera vreo doua luni, in care, desi nu mai vorbisem, nu iti duceam ATTTTTTTAAAAAAT de tare dorul. nu ma asteptam sa te intorci..nu ma asteptam ca o prietenie( sau mai mult. defapt chiar mult mai mult )ce s-a 'construit' online avea sa dureze atat. adica da, in atata timp m-am atasat de tine. destul de mult(mai mult decat ar fi trebuit.). obisnuiam sa nu pot sa adorm gandindu-ma la tampeniile amuzante pe care le spuneam...Apoi iar ai plecat ; fara sa-ti iei la revedere. Stii ca cele mai dureroare despartiri sunt acelea ale caror motive nu au fost marturisite..Mereu obsinuiai sa te intorci cand  treceam peste. Si tot ce incercam sa ignor, mai exact sentimentele, isi faceau loc inapoi spre inima mea. LA NAIBA CU ASTA! cum e posibil sa te indragostesti pe net? indragostit? un cuvant prea dur? cum de a fost posibil sa cred in noi? in...chestia asta pe care categoric nu o pot numi dragoste...adica, te vroiam asa mult. . nici nu stiu cum as putea explica ce simteam in momentele in care vorbeam, cand radeam impreuna chiar daca eram la 400 km distanta. Ne uitam la filme, aproape in fiecare weekend. dar cel mai important... chiar ma faceai fericita. foarte fericita.
Daca cineva mi-ar fi spus acum 1 an ca a gasit o persoana pe internet de care s-a atasat tare tare tare, nu as fi crezut. Acum cred, doar te-am cunoscut pe tine. Si te-am si pierdut..

25 de comentarii:

  1. Aw măi :( ştiu cum e :*:* ştiu că orice ţi-aş zice nu m-ai crede (ptr că nici eu nu credeam nimic..)
    deci nu-ţi pot spune decât să ai grijă de tine :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă aş putea, te-aş ajuta cu dragă inimă :* uite idu meu, poate vrei sa vorbim :*:* theo_197@yahoo.com

      Ca să te mai înveselesc ai ceva de la mine <3

      http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/100.html

      Ștergere
  2. Si acum iar te gandesti la el ,bianca.
    Stii ca o sa se intoarca dupa ce o sa treci peste.
    Stii ca mereu a fost asa..
    Si da 'indragostit' e un cuvant prea dur .

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cant "nu te gandesti la el",cand iti doresti sa il uiti.. tot te gandesti la el.E ca si cum ai lupta impotriva ta

    RăspundețiȘtergere
  4. Aw ! Dureros..nu esti singura care trece prin asta..sau a trecut prin asta.
    In cazul meu nu ne desparteau decat 100 de metrii..si iti vine sa crezi ca nu ne vazusem face to face desi nu era decat o statie de masina distanta? Eh..a fost frumos.Il iubeam.A fost o poveste interesanta..insa si el a plecat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( nu va vazuseti niciodata? wow...:(
      stii, mie chiar nu imi pasa ca nu-l cunosc. adica,era mai mare cu vreo 2-3 ani decat mine. poate de asta a renuntat. poate varsta chiar conteaza.

      Ștergere
    2. Hm..nu cred ca varsta este de vina..cel putin tin sa cred asta.Dupa 1 an ne-am vazut si noi fata in fata .Ah! :x
      Am fost prieteni buni..apoi iubiti..apoi in prezent ne-am racit :|

      Ștergere
  5. Povestea asta este foarte foarte asemanatoare cu a mea..
    Il cunosc de aproape un an , vorbim orice.. el ma considera bff , doar ca pentru mine e mult mai mult de atat.. am inceput de ceva timp sa am sentimente puternice pentru el si uneori chiar imi demonstreaza ca tine la mine. O sa se intoarca sigur. Si la mine s-a intors.. e mult de vorbit pe aceasta tema .. si multe de inteles.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar sunt atat de multe de spus <3. as vorbi in continuu de el. imi place sa-mi aduc aminte de glumele lui seci ca si urmatoarea: 'un taran avea un cal si calul nu avea nimic impotriva!' vezi? glume seci...si eu il cunosc tot de aproape un an. eram ceea ce vroia, acum cateva luni. mie imi spunea totul. si asta e ciudat, pentru ca...nici macar nu ne cunosteam in real...sper ca se va intoarce :) insa, o data cu intoarcerea, va trebui sa plece iar...

      Ștergere
    2. As sta de vorba cu tine toata ziua pe tema asta <3.

      Ștergere
    3. O sa bag id-ul tau , am vazut ca il ai la profil ;3 .

      Ștergere
    4. Woaww, nici nu stiam ca il am la profil :))
      okayy :3

      Ștergere
  6. Poate ca nu te ajuta cu nimic dar l-ai cunoscut v-ati simtit bine si apoi a plecat insa fac referire la povestea mea.Si eu pot spune ca l-am cunoscut pe net dar oricat de mult am tinut eu la el pentru el eram doar un gandac.Cum am spus probabil nu te ajuta cu nimic dar asta mi-a venit prin cap:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca intelegeti, chiar nu ma asteptam ca atata lume sa aiba o poveste ca a mea :(

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. de indragostit , nu te-ai indragostit de el pentru ca n.ai cum. ai doar sentimentul ca te.ai atasat de cineva dupa o anumita perioada , mai ales cand exista glume si mai ales cand tipul stie cum sa te faca sa razi. doar ca treburile la distanta nu merg si ar trebui sa.ti dai seama ca asta e o chestie trecatoare , ca o sa gasesti un alt tip care.i din oras cu tine si o sa.ti aduci aminte de chestia asta razand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de acord, si de abia astept sa cunosc acel tip ^^

      Ștergere