...

27 mai 2012

Tradatorilor..

Sunt asa nervoasa.. sunt satula de atatea prietenii...23 ore stati si faceti tot felul de chestii fara folos, iar in ultima ora, cand vreau si eu sa ne vedem, voi faceti exercitii la mate? ocupatilor. Ce pot spune..Am niste prieteni foarte inteligenti si muncitori.
Ma simt asa nefolositoare..Plecati toti, ma lasati singura. Mereu faceti asa. Ori nu-mi raspundeti la telefon, ori nu vreti sa-mi vorbiti, ori ma mintiti.
As vrea sa am macar 5 prieteni carora sa le pese cu adevarat..Sa-i simt langa mine, sa ma 'fericeasca' ei pe zi ce trece, nu serialul politist in care ma cufund de catva timp..(Cred ca am doar 3 prieteni adevarati... Fara voi...ce eram acum?)
As vrea sa fiti aici, sa fiti aici pe bune, sa incercati macar sa fiti aici..Nici nu incercati. Cel mai bun prieten al meu parca a fugit de mine..Saptamanile de cand nu am vorbit se amplifica, si ce mai ramane? Doar gustul vag al amintirilor..Pe care aproape ca nu-l mai simt..
Iar voi,dragi prieteni , am plecat 2 saptamani din tara, iar cand am venit, totul era schimbat. Eu nu mai eram prietena voastra..Eram doar o straina ce nu trebuia lasata sa intre inapoi in casa..Ma considerati o tradatoare? Nu cumva eu ar trebui sa va consider tradatori?
E trist. Ne cunoastem de atatia ani, dar de catva timp voi va indepartati fara scoateti o vorba...Dureros.
Eu va vreau pe toti aici. As vrea sa fim prieteni. Prietenii care eram acum 1 an. As vrea sa fiti ca inainte. Insa nu vreau sa va schimbati pentru mine..Din moment ce voua va place ce sunteti acum, presupun ca eu, prietena voastra fiind, ar trebui sa va plac, nu e asa?
As vrea sa stiu ca va pasa..ca nu ati renunta asa usor..dar e cam imposibil..mi-e scarba de minciunile pe care mi le spuneti.. de scuzele ieftine pe care le aud de fiecare data cand ma dezamagiti..
stiu; nici eu nu sunt perfecta.. insa mie imi pasa.. imi pasa mult.. daca nu imi pasa, nu scriam nimic aici, ieseam afara sa-mi fac prieteni noi si sa va fac in ciuda cu ei.. dar imi pasa, ok?

in caz ca va veti comporta asa si de acum incolo, am biletul de tren pregatit. insa nu e dus- intors.

17 comentarii:

  1. imi place cum ai terminat aceasta postare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da.. asa e.. mereu vei da peste persoane de genul !

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii, regret sa iti spun, dar asa sunt oamenii din ziua de azi. M-am regasit de atat de multe ori in aceeasi situatie, incat am incetat sa mai cred in oameni si prieteni. Bine, eu as spune ca sunt caz extrem, dar in principiu, se zice ca unul si bun e de ajuns. Imi place, oarecum, finalul, desi pare sumbru. Si apreciez ironia fina. Dar nu stiu daca te ajuta, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tibi,
      orice sfat este extrem de important pentru mine. Poate ca si eu imi dezamagesc prietenii fara sa-mi dau seama cateodata. Nu ar trebui sa fiu asa de dura.
      Si da..ai mare dreptate. Un singur prieten iti este de ajuns. Am acel prieten. Este bine, nu-i asa?
      Multumesc pentru aprecieri. Postarea asta nu este prea reala..Am scris-o nervoasa fiind, de obicei scriu diferit..

      Ștergere
    2. Da, este bine ca ai acel prieten. Si era destul de evident ca ai scris aceasta postare cu o stare mai agitata... nu am considerat-o 100% adevarata. Dar ideea este valabila, de multe ori oamenii gasesc orice pretext ca sa scape de anumite sarcini sau eforturi pe care nu doresc sa le faca.

      Ștergere
    3. Sunt complet de acord. fara sa-mi dau seama, sigur fac si eu asa, cateodata..nu sunt perfecta. nimeni nu e.

      Ștergere
    4. Si eu am facut asa... da, nimeni nu e perfect.

      Ștergere
  4. Știu exact cum te simți, am pățit-o și eu. Și am iertat de atâtea și atâtea ori aceeași persoană, în speranța că va fii mai bine, cu toate că știam că a da cuiva ce te-a rănit o a doua șansă, e ca și când i-ai da un glonț bonus: dacă prima dată nu te-a nimerit, să o facă a doua oară.
    În final, you have to move on. Poate nu apar acum, dar prietenii adevărați există și, crede-mă pe cuvânt, nici măcar distanța nu vă poate despărți dacă sunteți prieteni/prietene cu adevărat ! >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. X-ulet,
      ma regasesc in comentariul tau. si eu am dat multe sanse. cateodata ma intrebam daca este vina mea, sau vina persoanei care m-a dezamagit...si eu am iertat aceeasi persoana de atatea ori, deoarece inainte o consideram cea mai buna prietena a mea.dar acum? ce a ramas?
      multumesc pentru parere. multumesc ca incerci sa ma ajuti :3 deja sunt mai bine.. si da..cum am spus si mai sus.. am acel prieten adevarat ACUM, dupa cateva saptamani in care nu mai vorbisem...nu am de ce sa ma plang acum...este totul ok >:D<

      Ștergere
  5. "L,C,D"-> Mereu voi fi aici.. Si scuze pentru toate fazele tampite pe care le fac..
    Imi pare rau ca nu prea mai iesim afara.. Promit ca ma revansez in vara >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ofofofooffo. Normal ca vei fi aici mereu..Doar esti prietena mea cea mai buna, nu-i asa? Sa nu-ti para rau.. avem timp destul

      Ștergere