...

1 mai 2012

Nu da cu piciorul viselor tale

-trebuie sa lupti pentru visul tau, Bianca, stii asta.
-poate ar trebui sa incerc si actoria..
-poate. insa nu toti ajung Angelina Jolie sau Bruce Willis.
-nici Donatella Versace nu ajunge oricine, mama.
-e adevarat. insa nu stii daca nu lupti, iar tu, draga mea, crede-ma, nu lupti. nu-ti pasa. nu mai faci nimic pentru visul tau,nu te chinui, nu incerci. joci un joc idiot cu impuscaturi care sincer nu te ajuta la nimic, in loc sa faci ceea ce iti placea sa faci. risti sa dai cu piciorul visului tau, si nu cred ca asta vrei. si in plus, tu ai talent. esti foarte talentata, iar tu te comporti..nici macar nu stiu cum. renunti rapid. esti lenesa. inainte parca ieseai si cu prietenii tai pe afara mai mult..te-ai lenevit.
-ce prieteni mama?

Hahaha.Cata dreptate are mami. Sunt asa.. nici macar nu mai stiu cum sunt. Nici macar nu stiu ce vreau, ce simt, ce sunt, ce am. nu stiu nimic. stiu doar ca maine e ziua femeii asteia care mi-a dat viata si i-am promis un 10 la mate.. si eu ce fac pentru el? scriu pe blog? trist..ce am fost? ce am ajuns?
nici macar nu mai imi place de mine. ma consider grasaaaa. vreau parul drept cateodata. am probleme cu nasul meu carn . mi se pare ca hainele mele nu ma mai prind bine.vreau sa lupt pentru mine,si totusi..parca mi-e lene..
glumesc. D: incerc sa slabesc. sa-mi admir parul pentru ca toata lumea e frumos. sa ma obsinuiesc cu nasucul meu carn pentru ca nu e asa urAAAAAAAAt. sa-mi iau haine noi. sa lupt pentru mine. sa nu mai fiu lenesa.

Gonna make it real.<3

2 comentarii:

  1. "Joc idiot cu impuscaturi" -> Exact asta zice si tata 8-|

    RăspundețiȘtergere
  2. Nasul tau carn e cel mai fruumos <3
    Sunt frumoase nasurile astea <33

    RăspundețiȘtergere