...

8 mai 2012

abatere de la absurd.

Saptamana trecuta a fost atat de geniala..Mi-a adus atata satisfactie,m-a lasat fara cuvinte. Am ras, cu lacrimi si fara,am reconstruit prietenii ce se racisera prin simplul fapt ca nu mai vorbeam la fel de mult....<3..mi-am gasit un prieten genial, chiar daca l-am cunoscut pe internet. ma face fericita ,nepasandu-mi ca e la 300 km distanta de mine..mersi ca ma accepti chiar daca sunt cu 3 ani mai mica ca tine..'You're my best waste of time'..
prietenii mei, s-au dovedit a fii putini, insa cei mai buni ; va multumesc ca-mi faceti viata atat de frumoasa cum e ea..va sunt complet indatorata. fara voi, nu stiu ce m-as fi facut..sau daca as fi putut sa mai fac ceva. va iubesc, sunteti familia mea.
am luat un 10 la mate. nu e mare lucru, insa e o usurare pentru mine. am jucat si eu fotbal dupa atata timp de nefacut nimic, am dat chiar si un gol.. cu care ma laud iar si iar...toti au sarit pe mine ca si cum jucam cine stie ce meci important...
doar azi m-am simtit cam prost... am febra musculara, ameteli si dureri de cap, insa e ok.. sunt fericita, oamenii din jurul meu sunt fericiti si asta e tot ce conteaza.
ZZZZZZZZZzzz.
va iubesc pe toti.

4 comentarii:

  1. Febra musculara;
    Ameteli;
    Dureri de cap;
    Asta inseamna decat un lucru : ESTI INSARCINATA.
    Mother of god=]]]]]]]]]
    te iubesc <3

    RăspundețiȘtergere
  2. taci ma=))))))))) cu cine cu lavinia?
    si eu <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere